środa, 19 stycznia 2011

264 krawat, 264 dzień, 19/01/11



Dzień dobry! Nie tak dawno dzwoniłem na 112. To podobno taki europejski system "powiadamiania pomocy". Może gdzieś w Europie ktoś słyszał, że dzwonię. Ale w Warszawie nikt słuchawki nie podnosił. Miłego dnia.


PS. Mam Wielką Prośbę.

Mój blog bierze udział w konkursie Blog Roku 2010 w kategorii Moje zainteresowania i pasje (blogi tematyczne)

Jeśli chcesz oddać na niego głos, wyślij SMS o treści H00453 na numer 7122. Koszt SMS, to 1,23 zł brutto.

Głosować można do 20 stycznia do godz.12.00.

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA GŁOSY i ŻYCZLIWOŚĆ.

KWIATUSZKI NA KRAWACIE WYRAŻAJĄ MOJĄ WDZIĘCZNOŚĆ


(krawat: Daniel Hechter)

Rysunki wykonała Ludwika Sieczkowska

Miałem wczoraj (a dokładniej dzisiaj w nocy) jakieś kłopoty z systemem, więc odpalały mi się jakieś dziwne strony. Ewentualnych i zdezorientowanych Czytelników przepraszam.




4 komentarze:

  1. Witam,

    kwiatuszki śliczne i optymistyczne. SMS OK.

    A 112 hmmm....chyba pozostaje nam Samopomoc, niestety.

    pozdr.Vslv

    p.s. mam sporo rzeczy sygnowanych M&S, szczególnie różne wełenki, nie mam zastrzeżeń.
    Vslv

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, Warszawa to nie Europa, to jakies miasto na wschodzie przeciez :)
    Zbliza sie wiosna, sadzac z akcentow :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    @Vislav: Dziękuję za smsa. Lubię M&S, bo lubię sklepy, które dbają o klientów. Dostarczają produkty na różną kieszeń. Wychowałałem się w kulcie domu braci Jabłońskich, przedwojennego domu towarowego w Warszawie, który był taki Marksem i Spencerem.
    @pani la mome" wiosna.... kocham wiosnę
    @wildrose: powtórzę... kocham wiosnę, a zbliża się.I ja ją przywołuję!
    Pozdrawiam i dziękuję
    F

    OdpowiedzUsuń