piątek, 11 czerwca 2010

42 dzień, 42 krawat, 11/06/10

Witam serdecznie i życzę miłego dnia! Słoneczniki są specjalnie dla Ani Ciastoń, pozostałe kwiaty dla wszystkich. Moje słoneczniki nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Pięknego i dobrego dnia!
(krawat: Anne Surkamp-Kramer)

Facebook:
Aneta Bogucka, Elżbieta Smoleńska, Andrzej Kozicki, Aneta Wiśniewska i Marcin Kowalczyk lubią to.
Renata Wróbel dzień bez twojego krawata byłby dniem obciążonym na starcie ryzykiem nieudania się :) tak trzymaj
11 czerwca o 09:18 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski dzięki Renato, zrobię wszystko co w mojej mocy. Nie dla siebie to robię. Dla Polski:)
11 czerwca o 09:26 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń Grzesiu, dziękuję!!!! Przepiękny ten krawat :-) W tej sytuacji, po takiej publicznej dedykacji, i po wczorajszej deklaracji - to mój absolutny top one! Van Grzegorz - urocze :-)
11 czerwca o 18:29 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski Miło mi, ze się podoba. Obiecałem, to zrobiłem. Jest jeszcze inny też piękny, słonecznikowy, ale troszkę jeszcze poczeka. Jeśli chodzi o krawaty to motywy kwiatowo-roślinne są najpiękniejsze, stąd moja słabość do nich. Pozdrawiam i dziękuję za dobre słowa. :)
11 czerwca o 18:39 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń Słoneczniki są ponadczasowe, a Twoje zamiłowanie do flory zauważyłam już w pierwszym tygodniu prezentacji :-) Mało tego, dość istotny element, jak się tu nam przejawia, to także upodobanie niebieskości/błękitu/ultramarynu/czasem kobaltu i tego kierunku :-)
11 czerwca o 19:15 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski To prawda.
11 czerwca o 19:45 · Lubię to! ·

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz