niedziela, 2 maja 2010

2 dzień, 2 krawat, 2 maj





Dzisiaj jest Dzień Flagi. Nie widzę powodu, dla którego nasze barwy narodowe miałyby być zawłaszczone przez tak szemraną grupę jak Samoobrona. Nasze barwy narodowe są także moje, więc niech Lepper spada. Będę nosił taki krawat jaki mi się podoba, nie będzie o tym decydował jakiś typek.
Zresztą, jeśli chodzi o krawaty klubowe, to pasy biało-czerwone są jednym z najstarszych motywów (motyw ten ma kilku wiekową tradycję sięgającą jeszcze średniowiecza). Lepper i Samoobrona po prostu sobie przywłaszczyli klasyczny wzór.
Uważam, że odebranie Samoobronie prawa do wyróżniania się takimi krawatami będzie ich końcem. Znikną ze świadomości społecznej.
To jest nasza flaga, to jest moja flaga.
Żeby nie było wątpliwości, ten krawat, który dziś sobie zawiązałem, nigdy nie miał nic wspólnego z Samoobroną. Kupiłem go kilka lat temu w sklepie Peek und Cloppenburg, ma metce ma logo Gilberto.
Facebook:
Aneta Bogucka lubi to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz