poniedziałek, 17 maja 2010

17 dzień, 17 krawat, 17 maj




FB coś nie chce wyświetlić obrazka, za co przepraszam , trzeba wejść na bloga.
Wczoraj wieczorem była jakaś awaria na Mokotowie, więc przez kilka godzin nie miałem telewizji i internetu. Czyżby mnie coś ominęło?

PS. Jestem w klimacie chrabąszczowym, życzę - mimo wszystko (za oknem, brrrr) - wszystkim miłego dnia.


(krawat: Fabric)


Facebook:


Kasia Pe Wyświetla wyświetla :) Miłego również :)
17 maja o 10:56 ·
Anna Ciastoń Grzegorz, po prostu się błyskało wczoraj i z racji tego wywaliło mi w tv Jedynkę (do dziś jej nie mam) i Dwójkę. Ale to akurat nie koniec świata ;-)
Krawat absolutnie w mojej kolorystyce, mam natomiast watpliwości co do owadów... Wstrzymam się więc z głosowaniem :-)
17 maja o 11:27 ·
Grzegorz Sieczkowski @KP, @AC: dzięki za miłe słowa. Coś z Asterem wczoraj było nie tak, akurat musiałem coś pilnego zrobić...
17 maja o 17:49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz