wtorek, 11 lipca 2017

2627 krawat, 2627 dzień, 10/7/17

Dobry wieczór! Uważam, że jednak nasz system zdrowia poszedł w dobrym kierunku i po pioniersku walczy z Alzheimerem.  Potwierdzam to własnym przykładem. Kilka miesięcy temu zapisano mnie do lekarza-specjalisty i jutro będzie ten szczęśliwy dzień. Pierwszy sukces już jest, nie zapomniałem. Więcej, regularnie przypomniałem sobie kiedy to będzie. Odliczałem  miesiące, tygodnie i dni. Świetna praca, gimnastyka dla mózgu! Nie pamiętam kilku pinów i loginów, ale tę datę zapamiętałem na całe życie. A przecież jutro ona przeminie, i mimo to dalej ją będę pamiętał. Oczywiście, nie chwalmy dnia i tak dalej, bo mogę po prostu zaspać lub z niezgulstwa spóźnić się do lekarza, Ale nawet w takiej sytuacji datę wizyty będę pamiętał. Czyli są plusy. Dobranoc.

(krawat: BHS)

1 komentarz: