środa, 13 kwietnia 2016

2173 krawat, 2173 dzień, 12/4/16

Dobry wieczór! Dzisiaj na premierze książki wydanej przez moich wydawców, Igora Zalewskiego i Dymitra Hirscha, a której (współ)autorem jest Łukasz Warzecha. Jest to książka „Lech Kaczyński. Ostatni wywiad”. Na promocji spotkałem wielu starych znajomych, w tym dwóch kolegów ze starej „Rzeczpospolitej”. Najpierw zawołał mnie fotoreporter Jacek Domiński i wypytał o mój stan zdrowia, a także o to jak się czują moje psy. Taka jest siła Facebooka. Potem spotkałem grafika z naszej dawnej redakcji, który czasami ilustrował moje teksty. Michał Korsun był na promocji, bo zaprojektował okładkę tej książki. Mnie ucieszyło, bo wspomniał jak kiedyś rysował klasyczne wzory męskich butów do dużego mojego tekstu na ten temat. To miłe. Dobranoc.

(krawat: Charles Tyrwhitt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz