czwartek, 17 maja 2018

3040 krawat, 3040 dzień, 17/05/18, IX rok

Dobry wieczór! Profesor Jerzy Eisler nie mógł być na promocji mojej „Zimy stulecia”, bo chorował. Ja nie mogłem być na premierze jego książki, bo też chorowałem. Dzisiaj spotkaliśmy się podczas nagrania programu „Jak było”, który prowadzi Przemek Babiarz. Profesor nie spodziewał się mojej obecności podczas nagrania i zaskoczył mnie wyciągając z teczki egzemplarz swojej najnowszej publikacji. „Czterdzieści pięć lat, które wstrząsnęły Polską. Historia polityczna PRL” trafiło do moich rąk z natychmiast sporządzona miłą dedykacją. Ale to nie koniec sympatycznych niespodzianek. Wieczorem Leszek, sąsiad, podarował mi nowy fotel, taki wygodny do pisania na komputerze. Jeszcze tylko by się nowy komputer przydał... Dobranoc.

(krawat: Elegance in Silk by Folkespeare)

1 komentarz: