piątek, 12 stycznia 2018

2813 krawat, 2813 dzień, 11/01/18

Dobry wieczór! Idąc do sklepu zapomniałem wziąć pro-ekologicznej torby wielokrotnego zastosowania, więc przy ladzie kupiłem plastikową, anty-ekologiczną torbę jednorazowego zastosowania. Od razu po włożeniu pierwszego produktu w anty-ekologicznej torbie zrobiła się dziura, która potwierdziła jej jednorazowe zastosowanie. Musiałem więc kupić jeszcze drugą, a i po chwili też trzecią, bo ta druga również była mniej niż jednorazowa. Pakując zakupy złorzeczyłem na te torby i w ogóle miotałem gromami. Sprzedawca, który ma mini-zlew przy ladzie, myjąc ręce stwierdził: – Uwagi proszę kierować do producenta, a nie do mnie.
Wtedy wybuchłem: – Nie bądź pan taki Piłat i przestań myć ręce. To od pana kupiłem i pan za to odpowiadasz.
Pokiwał głową na zgodę. Chyba nawet mówił, że uwagi przekaże przełożonym. Ale nie wiem, czy mnie rozumiał. Dobranoc.



(krawat: Tie Break)


1 komentarz: