piątek, 5 stycznia 2018

2806 krawat, 2806 dzień, 4/01/18


Dobry wieczór!
Mijająca nas kobieta gwałtownie stanęła i spojrzała na moje psy. Jej wzrok zatrzymał się na Pchełce.
– Eeeee, ja to mam rasowego pinczera – powiedziała z poczuciem rasowej wyższości, ale po chwili uznała, iż powinna nawiązać kontakt z prostym ludem, tym bardziej że czystość rasowa nie oznaczała wcale braku problemów.
– Czy pana też tak jazgocze, bo mój to tak to, że normalnie zwariować można – dodała.
A więc to tak, chce zakneblować usta pieseczkom prostym! Niedoczekanie! Tak samo jak facebook nie zaknebluje moich ust. Ponawiam więc zaproszenie na premierę mojej książki pt. „Zima stulecia”, która odbędzie się 9 stycznia o godz. 18.30 w siedzibie Stowarzyszenia Wolnego Słowa na ul. Marszałkowskiej 7 w Warszawie.
Dobranoc.


(krawat: Cerruti 1881)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz