poniedziałek, 12 sierpnia 2013

1200 krawat, 1200 dzień, 12/08/13

Dzień dobry! Autobus linii 168, kierunek Mokotów, niedziela 11 sierpnia 2013 roku, godz. 20.13. „Halo! Czy ja dodzwoniłem się do kurortu? To ty, Krysiu? Jak się czuje moja wczasowiczka? ... że dobrze,  to świetnie.  Ja kochanie wracam od kolegi z Gocławia. Po piwku wypiliśmy, pogadaliśmy, wiesz jak to chłopcy. Pogodę świetną masz?  Aha, padało... ale wcześniej prażyło. A jedzenie? Mówisz, że dobre. Zadowolona jesteś jedynym słowem. Ja tęsknię, kochanie. Bardzo mi ciebie brakuje. Muszę jakąś nagrodę ci wymyślić...  No, że bez ciebie jestem tak teraz. Nie mów... Myślę, żeby ci to zrekompensować. Tylko boję się, że to mnie wszystko przerośnie”. Miłego dnia.

z cyklu: Ludzie, których spotkałem

(krawat: Prochownick)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz