niedziela, 3 lutego 2013

1010 krawat, 1010 dzień, 2/01/13

Dzień dobry!
Zawsze chciałem być apolityczny, ale na przełomie 1980 i 1981 roku przeczytałem w jednej z reżimowych gazet krótki opis wizyty Adama Michnika (chyba) u studentów we Wrocławiu. W tym tendencyjnym artykule napisano, że program Michnika to drogie alkohole, szybkie samochody i piękne kobiety. A może było odwrotnie, piękne samochody i szybkie kobiety? Nieważne.
Ważne, że mnie ten program przekonał. Koniec z apolitycznością, musiałem walczyć z komuną!
W sobotę rano na agorowym portalu plotek.pl przeczytałem : „Oto największe piersi w show-biznesie! Zgadniecie, w jakim są w rozmiarze?”. Niech zgadnę Adam, to o te piersi walczyliśmy?
Miłego dnia.

z cyklu: Media w cytatach

(krawat: Infinity)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz