środa, 10 października 2012

894 krawat, 894 dzień, 10/10/12

Dzień dobry! Przez większość życia żyłem z honorariów i nie mam lęków z tym związanych. Ale ogłoszenie tzw. „ozusowania” umów o dzieło pod sam koniec roku, w formie bezdyskusyjnej, przypomina mi czasy PRL, kiedy z dnia na dzień ogłaszano podwyżkę. Ostatnio różne środowiska i instytucje (np. Gazeta Wyborcza) robiły wszystko, by udowodnić, że nazwa umów śmieciowych jest niesłuszna, obraźliwa dla osób na nich pracujących. Ja tam się nie obrażam, bo to nie o mnie, ale o systemie, w którym żyję. Jaki system, takie umowy. Miłego dnia.

z cyklu: Media w cytatach

Z rzeczy przyjemnych na portalu platine.pl ukazał się tekst o krawatach pt. „Mieć tysiące krawatów to pasja godna gentlemana”. Znalazło się tam miejsce dla mnie i mojej pasji. Dzisiejszy krawat jest ukłonem dla Autorki tego tekstu.

(krawat: Hugo Boss)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz